Borg de România sau fals tratat de identificat bizonii

Ce se întâmplă în România este, de mulți ani, echivalentul unui curs de manipulare. Luând în considerare succesului punerii în practică, probabil că în curând la cursuri chiar vor fi date exemple concrete despre evenimentele din ultima perioadă.

Succesul este evident…grămada de bizoni care au votat mereu ”cu cine trebuie”, cu Iliescu, apoi cu Constantinescu, apoi iar cu Iliescu (sau Vadim!), de două ori cu băse și o dată cu Iohannis. Bizonii au forța turmei, nu avem ce face. Problema e că bizonul nu are mult creier, el votează schimbarea, mereu ”trendy” că așa e ”cool”. Nu vreau să discut de data aceasta că bizonul e influențat de Gigi Becali, Vadim, Liiceanu și Patapievici (alăturarea nu e întâmplătoare!). Nici de faptul că 90% din presă critică doar în funcție de interese. Nici de canalele pe care sunt influențați – tv, facebook, etc. Nici de interese străine (economice, politice, etc.). Nu vreau să vorbesc despre acestea pentru că s-a vorbit mult, s-a realizat puțin. Vreau să vorbesc despre bizoni.

Bizonii sunt de două feluri, după cum văd viața, unii roz, alții de culoare neagră. Ca orice turmă, și cea de bizoni are un stăpân care îi dă direcția: hăis sau cea. Ca să nu bat câmpii, dau și exemplu cu ce am văzut chiar astăzi referitor la Ponta, DNA, ambasade, politicieni cu apucături de onaniști mereu în căutare de pupat un cur de la Înalta Poartă.

Vestea bună este că pe Facebook eu unul nu am prieteni bizoni. Vestea proastă este că unii dintre ei au. (Problema lor, sper să nu se introducă și impozit pe cap de bizon…) Astăzi am văzut că au postat și ei una-alta, au mai comentat. Mă rog, fiecare cu opțiunile sale. Dacă nu suntem de acord, asta nu înseamnă că unul dintre noi e bizon (dacă nu ai înțeles asta, recitește ”definiția” de mai sus, dacă nici după recitire nu ai înțeles, chiar tu ești bizon și te rog să te identifici!). Mă rog, dacă ai o zi proastă și ai făcut greșeala să încurajezi bizonul, ți-o furi.

Ei bine, haitele de bizoni s-au încăierat astăzi. Din nou. Pe eternul principiu ”cine nu e cu noi, e împotriva noastră”. Bun prof Stalin ăsta! Uite, la o declarație făcută de Monica Macovei – vă rog să nu începeți încă să râdeți! – cineva a scris ”Să dea D-zeu să ajungeți premier!”. Acum puteți să râdeți, eu unul am râs în hohote! Comentariile sunt de prisos!

Sau ziariștii, care în graba de a grăbi știrile fac gafe incredibile. De exemplu: poza asta epocală cu Alina Gorghiu. Aici comentariile nu au fost de prisos.😉

Desigur, adunătura obișnuită – semidocți, sfertodocți, grandilocvenți sau, pur și simplu, idioți. Unul, cel mai bizon dintre bizonii de astăzi, a adus argument la știrea cu ambasadele că ”eu vb in calitate de cetatean al Romaniei, dar care mai are si o alta nationalitate; prin urmare nu traiesc doar in Romania”. Wow! Categoria ”Din puțul gândirii”. Mai mult, și categoria ”Eu am trei în loc de două…” , l-am și întrebat, să știu și eu – muritor de rând – cu cine stau de vorbă. Mi-a răspuns cu o întrebare la datoria externă, apoi cu alta referitor la taxele introduse de Ponta. Normal, ”dacă nu poți să-i convingi, zăpăcește-i!”.

Și numărul de bizoni crește, să vedeți la alegerile din 2016!

Nicio șansă să scăpăm de ei! Se înmulțesc ca iepurii. Ca virușii de Windows. Ca Borg-ul!

”We Are the Borg. You Will be Assimilated. Resistance is Futile.”

Picard_as_Locutus(sursa foto: Wikipedia)

 

Lasă un răspuns

