ShortsUp

Am fost și la cel de-al doilea eveniment ShortsUp organizat în această vară. De primul – chiar dacă a avut mai multe filme – nu am putut scrie aici pentru că a apărut o urgență și a trebuit să plec (sau, altfel spus, ”s-a tăiat filmul”).

Tot răul spre bine! Aseară am avut parte de un eveniment peste cel de la final de iunie. În primul rând e mai fain să urmărești filme stând pe scaun  la Teatrul de Vară Herăstrău, decât pe scaunul pliant de acasă sau pe o pătură ca la picnic. În al doilea rând am avut șansa să descopăr o trupă românească bună: We Singing Colors. Ca să mă duc cu temele făcute, am ascultat ieri dimineață câteva melodii pe Youtube, din care aș recomanda în special Say You’re Mine, care mi-a plăcut mult

Vreau să spun că formația s-a prezentat foarte bine live, mă rog sunetistul părea câștigat la un pariu prost, dar asta e altceva…sau, ca să nu fiu prea cârcotaș, să spunem că mixerul nu era foarte performant🙂

Ei bine, după o oră de concert, ce poată să meargă mai bine ca două ore de filme scurte și bune. Sau, cum au spus organizatorii, ”Best of ShortsUp 2013-2014”. Din cele 9 filmulețe, 8 le consider excelente, unul singur a fost ”doar” bunicel (Diagnostic – de regizorul francez Fabrice Bracq). Cel mai mult mi-au plăcut: Problema Voorman/The Voorman Problem (văzut și în iunie, dar – la cât de deștept e filmul – mi s-a părut mai interesant la re-vizionare), Candidatul, Eșarfa pierdută și Ferma de ponei.

În concluzie, a fost frumos, aștept cu interes evenimentele viitoare!

Încă un aspect important pe care vreau de mai mult timp să-l punctez aici: sunt tot mai multe evenimente culturale la sfârșit de săptămână în București unde poți merge fără să se pună problema bugetului. Similar cu evenimentele ce se petrec și în capitalele Europei de Vest. Prețul biletului, 25 de lei/persoană dacă îl cumpărai din timp, este chiar OK, similar cu cel de la un film oarecare de la un mall oarecare.

Mai mult, apar și multe evenimente gratuite, așa cum sunt cele propuse de Gratuitor.

Toate aceste lucruri au un numitor comun: tinerii de 20-30 de ani, semn că țara asta chiar are o șansă! Dar despre acest subiect, cu altă ocazie. Promit!

Lasă un răspuns

