2013 spre 2014

Mă bătea gândul să scriu două vorbe – cinci prostii despre acest sfârșit de an, așa cum am făcut-o și în anii trecuți. Chiar am recitit ceva postări din alte finaluri de an, parcă sperând că așa îmi va reveni inspirația.

M-a oprit ceva ce seamănă cu pesimismul…un soi de indignare că nu mă mai pot indigna fără patimă de majoritate subiectelor despre care aș scrie. Sau ar trebui să scriu.

Așa că, dacă tot nu am reușit, vă invit să citiți ce a scris tata, un articol bun la ale cărui idei subscriu în mare parte.

Articolul său aici: http://serbanfl.wordpress.com/2013/12/30/2014/

Lasă un răspuns

