Linkuri bune…de spart gheața!

Am vreo 4-5 ciorne de articole, dar nu mi-am găsit încă ziua în care să am și timp, și chef să scriu (adică să sparg gheața).

E o scuză ieftină, știu!, dar rămân fidel unor principii firești pentru mine. Această precizare este în mod special pentru cei doi cititori fideli (sper nu singurii!🙂 ) care m-au sunat de câteva ori să mă ”certe” că nu scriu.

Întâmplarea a făcut să dau în ultima vreme de câteva lucruri frumoase pe net, care merită să vi le împărtășesc (în special celor fără de Facebook!)

Liceeni la 80 de ani – o poveste EXTRAORDINARĂ scrisă de Viorel Vișoi. Numai respect atât autorului, cât – mai ales – personajelor!

Wildlife Romania (2) – atenție sporită la pozele din superba pădure de la Comana

Știința îi apropie pe oameni de Dumnezeu – o lista mai lungă decât cea pe care o știam eu!

 

Lasă un răspuns

