Muse – Undisclosed Desires

La cererea unanimă a unui singur spectator🙂

 

Dorințe ascunse

Știu că ai suferit,

Dar nu vreau să te ascunzi,

E frig și nu e dragoste,

Eu nu vreau să te refuzată…

Liniștită,

Vreau să te simți pură,

Crede-mă,

Poți fi sigură.

Refren:

Vreau să împac violența din inima ta,

Vreau să descopăr că frumusețea ta nu e doar o mască,

Vreau să exorcizez demonii din trecutul tău,

Vreau să satisfac dorințele ascunse în inima ta.

Te păcălesc toți iubiții tăi

Că ești rea și divină,

Poți fi o păcătoasă,

Dar inocența ta…e a mea!

Roagă-mă,

Arată-mi cum se face,

Șicanează-mă,

Tu ești aleasa!

Lasă un răspuns

