38 x 2

Always on my mind/Întotdeauna în mintea mea

Poate că nu m-am purtat cu tine așa cum ar fi trebuit,

Poate că nu te-am iubit așa cum aș fi putut,

Lucruri mici ar fi trebuit să spun și să fac, dar nu am avut timp,

Tu ai fost mereu în mintea mea,

Tu ai fost mereu în mintea mea.

Poate nu te-am ținut în brațe în toate momentele de singurătate,

Și nu cred că ți-am spus că sunt atât de fericit că ești a mea,

Dacă nu te-am făcut să te simți atât de bună pentru mine,

Îmi pare rău, am fost orb…

Tu ai fost mereu în mintea mea,

Tu ai fost mereu în mintea mea.

Spune-mi, spune-mi că dragostea ta dulce nu a murit,

Mai dă-mi o șansă pentru a te păstra mulțumită.

Lucruri mici ar fi trebuit să spun și să fac, dar nu am avut timp,

Tu ai fost mereu în mintea mea,

Tu ai fost mereu în mintea mea.

Spune-mi, spune-mi că dragostea ta dulce nu a murit,

Mai dă-mi o șansă pentru a te păstra mulțumită.

Lucruri mici ar fi trebuit să spun și să fac, dar nu am avut timp,

Tu ai fost mereu în mintea mea,

Tu ai fost mereu în mintea mea.

 

Melodia noastră, melodia nunții noastre, nu are rost să-și dedic altă melodie… tu știi că  nu ești doar în mintea mea, ci și în sufletul meu pentru totdeauna.

LA MULȚI ANI!

Un gând despre &8222;38 x 2&8221;

Lasă un răspuns

