1991 (II)

După 20 de ani…

… se aniversează 65 de ani de la nașterea lui Freddie Mercury și în curând se comemorează 20 de la moartea sa. Subiectul este ultra-mediatizat și încă foarte deștept, fără derapaje stupide, maneliste. Îmi place în mod special cum este prezentat subiectul pe Facebook, cu multe videoclipuri HD pe youtube, cu mediatizarea concertului care va avea loc la Albert Hall pe 18 octombrie, cu tot.

Ca individ care am deschis ochii în muzică având în casă vinilul original al albumului The Game (primul lor album cu sintetizatoare!), bineînțeles că am ascultat mereu cu plăcere, cu bucurie în suflet, muzica Queen. Mulți s-a îndrăgostit de muzica lui Freddie abia după moartea sa, eu unul am rămas îndrăgostit de Queen, mai puțin de activitatea sa solistică, deși am ascultat cam tot ce a scos nu doar formația, ci și proiectele individuale ale fiecăruia.

Văzând toate acestea m-am gândit la toți cei cu care am împărtășit în acei ani dragostea pentru Queen, în special Emanuel și Rodica. Pentru ei și pentru toți fanii Queen un top inedit, strict cronologic:

1973 –  album Queen I – Seven Seas of Rhye

1974 – Queen II – The  Fairy Feller’s Masterstroke

1974 – Sheer Heart Attack – In the Lap of the Gods … Revisited

1975 – A Night At the Opera – Death On Two Legs

1976 – A Day At the Races – You Take My Breath Away

1977 – News of the World – Spread Your Wings

1978 – Jazz – Don’t Stop Me Now

1980 – The Game – Sail Away Sweet Sister

1982 – Hot Space – Underpressure

1984 – The Works – I Want To Break Free

1986 – A Kind Of Magic – Who Wants To Live Forever

1989 – The Miracle – Scandal

1991 – Innuendo – The Show Must Go On

Un video atât de actual, tot mai actual…

 

Lasă un răspuns

