Behind Blue Eyes

Melodia aceasta este aproape de o vârstă cu mine, totuși abia acum câteva săptămâni am descoperit-o grație unui mare iubitor de rocker cu aproape un deceniu mai tânăr! Mulțam Alexuț!

Am ajuns acasă și am pus melodia asta pe ”song repeating”, deci am ascultat-o de vreo câteva zeci de ori.

M-am gândit să o împărtășesc cu cei dragi, așa că am și tradus-o pentru că sunt câțiva care știu că nu ar înțelege-o pe de-a întregul. Dacă am aberat prea mult la traducere, îmi cer scuze finilor cunoscători de engleză.

Enjoy!

In spatele ochilor albastri

 Nimeni nu ştie cum e
Să fi om rau,
Să fi om trist,
În spatele ochilor albaştri.

Nimeni nu ştie cum e
Să fi urat,
Să fi predestinat,
Pentru a spune numai minciuni.

Dar visele mele,
Nu sunt la fel de goale,
Cum conştiinţa mea pare să fie.

Am ore de când sunt singur,
Dragostea mea este răzbunare,
Nu e niciodată liberă.

Nimeni nu ştie ce înseamnă
Să simţi aceste sentimente,
Cum fac eu,
Care te condamn.

Nimeni nu mușcă la fel de dureros,
În mânia lor,
Nicio durere sau jale de-a mea
Nu se poate exprima pana la capăt.

Dar visele mele,
Nu sunt la fel de goale,
Cum conştiinţa mea pare să fie

Am ore de când sunt singur,
Dragostea mea este răzbunare
Nu e niciodată liberă.

Când îmi strâng pumnul, deschide-l,
Înainte de a-l folosi şi a-mi pierde sângele rece,
Când zâmbesc, dă-mi o veste proastă,
Înainte de a râde ca un nebun.

Dacă aş înghiţi ceva rău,
Pune-ți degetul pe gâtul meu.
Dacă tremur, te rog să-mi dai o pătură,
Să-mi țină de cald, lasă-mă să-ți port haina.

Nimeni nu ştie cum e
Să fi om rau,
Să fi om trist,
În spatele ochilor albaştri.

Lasă un răspuns

