Runaway Train

S-au adunat astăzi mai multe ”linkuri bune”, dar nu cred că mi-aș fi răpit aceste 5 minute (caut ceva pe net și nu găsesc) dacă nu aș fi găsit un scenariu interesant, credibil doar prin sadismul paranoico-schizofrenic băsescian – varianta Cataramă.

2 linkuri bune din lumea cinematografiei:

”S-a furat o bombă”, film în regia regretatului Gopo, deschide Festivalul ”Cortina de celuloid” din Marea Britanie;

Al Pacino va primi distincția ”Glory to the Filmmaker” la festivalul venețian al filmului.

Mi-am amintit astăzi de celebra mini-scenetă ”Bună seara vecine” realizată de Divertiși acum vreo 15 ani și mai bine. Am răscolit netul toată seara și nu am reușit să dau de ea, chiar mi-am dorit mult să o ascult. Am dat de altceva, cam din aceeași perioadă:

(dacă nu merge, click direct aici).

2 gânduri despre &8222;Runaway Train&8221;

  1. serbanfl zice:

    Fiecare cu amintirile lui!
    In vara lui 1961,ultima vacanta de licean, am facut figuratie la Buftea – pentru bani de mare!
    La „S-a furat o bomba”, am imbracat o camasa rosie care i-a atras atentia lui Gopo si m-a „distribuit” in rolul tanarului ce iese speriat, dar protejandu-si insotitoarea, de la un film de groaza!
    Ehei, ce vremuri! Adica, tanar am fost! Dar mai am o sansa: sa ma fac frumos!

Lasă un răspuns

